L’Ajuntament d’Altea i l’Associació Local de Comerciants i Empresaris d’Altea (ALCEA) han signat un conveni de col·laboració per impulsar la promoció i dinamització del comerç local durant 2026.
L’acord inclou una aportació municipal de 8.000 euros i la celebració de la “Nit del Comerç” el 24 d’octubre, així com accions per millorar la competitivitat de les pimes i fomentar el consum de proximitat.
En la signatura del conveni han participat el regidor de Comerç, José Maria Borja, i el president dels comerciants, Jordi Mayor. Amb esta col·laboració, ambdues entitats reforcen el seu compromís amb el teixit comercial i el desenvolupament econòmic d’Altea.






