El Villajoyosa C.F. ha presentat als seus socis el projecte esportiu i institucional per a la temporada 2026/2027, liderat per Luis García Plaza junt amb un equip format per exjugadors, tècnics i persones vinculades històricament al club.
L’objectiu d’esta nova etapa és recuperar la identitat del Villajoyosa C.F., enfortir el futbol base, impulsar el futbol femení i construir un equip competitiu amb una important presència de jugadors de la Vila.
Durant l’assemblea celebrada este dijous 25 de juny per la Junta Directiva també es va informar de la incorporació de cinc nous membres a l’òrgan de govern del club i Luis García Plaza va anunciar la seua intenció de presentar la seua candidatura per a presidir l’entitat.
El tècnic alteà, actualment entrenador del Sevilla FC a Primera Divisió, torna al club on va iniciar la seua trajectòria professional amb la intenció de «tornar almenys una part de tot allò que el Villajoyosa C.F. m’ha donat com a entrenador professional».
Junt amb ell s’incorporen al projecte noms molt vinculats a la història del club, com els exjugadors i tècnics Juan Mayor, Felipe Ferrándiz i Alejandro Pérez, a més d’antics directius com José Luis del Nero i Isidro Cantó.
García Plaza ha assegurat que sent «com una obligació ajudar el futbol de la Vila», recordant que va ser el Villajoyosa C.F. qui li va obrir les portes del futbol professional. Així mateix, ha destacat que el propòsit del nou equip és tornar a situar el club «com un referent futbolístic de la província».
El Villajoyosa C.F. inicia així una nova etapa marcada per la il·lusió, el treball i el compromís per a retornar al club el protagonisme que va tindre en el futbol provincial i nacional.






