Pedreguer aprova una moció amb motiu del dia de l’orgull LGTBIQ+

El ple ordinari de juny ha aprovat una moció que insta a Generalitat i Govern Espanyol a aprofundir, impulsar i recuperar mesures a favor del col·lectiu. La iniciativa ha tirat avant amb els vots favorables de PSPV i Compromís, i l’abstenció del PP.

            La moció expressa la necessitat de recuperar una política decidida que amplie els drets reconeguts, que impulse polítiques públiques ambicioses que els facen efectius i que pose en valor el diàleg amb el moviment LGTBIQ+, el veritable protagonista de la lluita per una societat basada en la igualtat i la diversitat.

            Amb aquesta finalitat insta a la Generalitat, entre altres coses, a rectificar la seua política i impulsar les modificacions normatives que recuperen tots els drets retallats a les persones LGTBIQ+; a iniciar, de forma immediata, una investigació sobre la pràctica i la promoció de les pseudoteràpies de conversió contra les persones LGTBIQ+ en centres educatius concertats; i a prohibir de forma expressa, absoluta i sense excepcions la pràctica de les conegudes com “teràpies de conversió” contra les persones LGTBIQ+ en la normativa valenciana.

Publicidad

D’altra banda, s’insta al Govern de l’Estat a la aprovació d’una llei efectiva contra les teràpies de conversió, que perseguisca, sancione i erradique estes pràctiques reconegudes com a tortura, així com mesures de reparació i acompanyament per a les víctimes.

EDIFICIS AMB L’ARC DE SANT MARTÍ

Pedreguer fa un pas endavant en la visibilitat i la celebració de la diversitat sexual i de gènere amb el llançament de la seua nova campanya institucional per a l’Orgull LGTBI, sota el lema «Pedreguer, diversa i orgullosa».

La campanya es farà visible a l’espai públic a través de diferents suports instal·lats en punts clau del poble. La Casa de la Cultura lluirà una gran pancarta institucional, la Musical comptarà amb una lona, i els carrers de Pedreguer s’ompliran de banderoles amb el lema de la campanya. A més, tot este material que s’instal·la amb motiu del 28 de juny, Dia de l’Orgull, es mantindrà col·locat per a l’arribada de les festes del municipi, aprofitant així la gran afluència de gent per a multiplicar l’impacte del missatge.

Es convida a tot el veïnat a sumar-se a la campanya, a gaudir dels carrers engalanats i a compartir l’orgull de viure en un poble que fa de la diversitat la seua millor bandera.

Suscríbete al boletín de noticias

Pulsando el botón de suscribirme aceptas nuestras Política de privacidad y Términos del servicio
Publicidad