L’alcaldessa de Xàbia, Rosa Cardona, ha signat el decret de delegacions que assigna noves responsabilitats a la regidora María Rosa Torres Cholbi, qui va prendre possessió del seu càrrec el passat 12 de juny.
Després de la seua incorporació a l’equip de govern, Torres Cholbi assumirà les competències de Serveis Socials, Tercera Edat i Sanitat; Joventut i Infància, inclosa l’Escola Infantil Municipal; Igualtat; i Urbanitzacions. A més, serà la responsable de la gestió relacionada amb les persones residents.
Amb aquesta reorganització, l’Ajuntament de Xàbia reforça la seua estructura de govern per a millorar l’atenció a la ciutadania i avançar en la gestió d’àrees clau per al benestar social, la igualtat d’oportunitats i la qualitat de vida dels veïns i veïnes del municipi.






